Hoşgeldiniz  

KEMDER’DEN SATIŞ EĞİTİMİ

admin | 13 Nisan 2017 | KEMDER, Manşet, Manşet Üst

KEMDER’den Emlakçılara Satış, Pazarlama ve Motivasyon Eğitimi

Kocaeli Emlakçılar Derneği KEMDER, 15 Nisan2017 Cumartesi günü emlakçılar için “Satış, Pazarlama ve Motivasyon Eğitimi” düzenleyecek

EĞİTİM PROGRAMI

SATIŞ PAZARLAMA VE MOTİVASYON 15 Nisan 2017 Cumartesi

Eğitimin Amacı : Bu eğitim, katılımcıların kendilerine dair farkındalık oluşturmayı, satış süreci ile ilgili
teorik ve pratik uygulamaları aktarmayı ve katılımcılarda doğru yöntemlerle motivasyon
sağlamayı amaçlamaktadır.

Kimler Almalı : Pazarlama ve Satış Sürecinde Çalışanlar ve bu alanda kariyer hedefleyenler.
Bu Eğitimle : Pazarlama, Satış ve Müşteri ilişkileri sürecine farklı bir gözle yeniden bakacak, kendiniz
ile ilgili farkına varmadığınız yönleri keşfetme fırsatı bulacaksınız. Motivasyon sağlayan
unsurları öğrenecek, müşterilerinizi de olumlu etkileme konusunda gerçek deneyimlerle
bilgi edinme fırsatı bulacaksınız.

Eğitim Yöntemi : Sunum, Etkinlik ( Role Playing ), Video gösterimleri, Örnek Vaka Analizleri.
Eğitmen : Fatih AYDIN

Eğitimin İçeriği
1) Satış Pazarlama kavramları nedir?
2) Satışın Psikolojisi
Farkları nelerdir? Kendimi ne kadar tanıyorum?
Pazarlamanın satıştaki yeri ve önemi, İyi bir satıcının özellikleri,
Satış kavramının bileşenleri, Benim satış tarzım nedir, artı ve eksi yönleri nelerdir?
Satış süreci aşamaları, Kişilik tipleri ve genel özellikleri,
Olumlu düşünmek,
3) İletişim ve Motivasyon Etki alanı, İlgili Alanı
İletişimin bileşenleri,
Doğru iletişim için yapılması gerekenler,
4) İknanın 6 prensibi
Olumlu ve olumsuz izlenim bırakan davranışlar, Karşılık Oluşturma,
Doğru ifadelerle “evet” dedirme, Azlık,
Motivasyon nedir? Otorite,
Motivasyon türleri, Tutarlılık
İç ve dış etkenler, Beğenme
Kişisel motivasyon nasıl sağlanır? Toplumsal Kanıt
Motivasyon kaynakları nelerdir?
Benim motivasyon kaynağım nedir? 6) Örnek Vakaların analizi.
Sektörel anlamda olumlu deneyimler,
5) Müşterilerle İletişim Olumsuz durumlar ve nedenleri,
Müşteri kimdir? Fırsatlar ve tehditler (çözüm yolları).
Müşteri profillerine bakış,
Müşterilere pozitif yaklaşım,
Müşteri ihtiyacını anlamak için doğru sorular sormak,

PROGRAM DETAYLARI

Eğitimin Süresi : 1 Gün ( Günde 6 saat şeklinde)
Eğitim Ücreti : 165 TL (Öğlen Yemeği Ücrete Dâhildir.)
Eğitim Tarihleri : 15 Nisan 2017 Cumartesi / Eğitim Saatleri: 10:00 – 17:00
Eğitimin Yapılacağı Yer : SİVİL TOPLUM MERKEZİ
Açık Adres : Kabataş Mahallesi Sanayi Fuarı 6. Cad. İzmit – KOCAELİ
(Kocaeli Fuarı A Kapısı Karşısı)

Etiketler:

Yorum yapabilmek için Giriş yapın.

EN SON HABERLER

FACEBOOK Takip Edin

HAVA DURUMU


sonuclist
DOLAR 3,5561
EURO 3,8834
BIST 94.655
ALTIN 144,9601

EMLAK DANIŞMANLARI ARANIYOR

© 2014 Murat HAMZAOĞLU Tüm Hakları Saklıdır .
Yandex.Metrica
Reklamı Gizle
Reklamı Gizle