Hoşgeldiniz  

SARGIN; “TAAA… TAPUYA MI GİDİLİR..!”

Gülender Sargın | 16 Ekim 2017 | Emlakçı, Genel, Gülender SARGIN, Manşet, Manşet Üst


Emlakçılar tapu yapacak yaşasın …
Zaten yapıyor muyduk ??
Aaaa çok ayıp…

Artık web-tapu var.
Nedir BU
web-tapu..?
Her tapu sahibi vatandaşın TC ve e-devlet şifresi ile
tapu işlemlerini yapabileceği internet ortamı

Şimdi, zaten her vatandaş yapabiliyorsa
emlakçı neden seviniyor  diyebilirsiniz.

Şöyle ki Tapu sahibi emlakçıya yetki verirse
Emlakçıdan “web-tapu” yapabilecek.

“Biz mal sahibinden yetki aldık mı
zaten işlem başlatıyorduk”

da ne demek
iki dakika susar mısınız…?
Anlatıyorum…

En azından tapu dairesine gitmeyeceksiniz,
Şimdi şöyle bir işlem sıralaması var,
ÇOK BASİT , valla bak bi dinleyin.

Önce mal sahibi kendi TC ve e-devleti ile sisteme girecek
Orada “Yetkilendirme” hanesini işaratleyecek
Açılan yerde yetki vereceği kişinin TC numarası, adı,soyadı vs maddeleri dolduracak.

Yok yok herhangi birine yetki verebilir, fark etmiyor.
Bu kısım sadece emlakçılar için falan değil.
ama emlakçısına yetki verecekse orada bir “emlakçı mı?” hanesi var
onu tıklayacak.

Mal sahibimiz onu tıkladıktan ve sizin TC nizi verdikten sonra
siz TC niz ve e-devlet şifrenizle giriş yapacak ve yetkiyi göreceksiniz.

Nasıl bu kadar mı? 7 aylık mısınız , tabi ki değil bu kadar
Yetki kısmına devam edebilmek için açılan yeni formu siz dolduracaksınız
Bu formda önce bilgilerinizi gireceksiniz,
sonra taradığınız Tellaliye Sözleşmenizi, Oda yetki belgenizi,
Damga vergi defterinizin seri numarasını, o defter yok ise
damga vergisi makbuzunu düzenleyen kurum, makbuz tarihi ve sayısını gireceksiniz.
Bunlar zorunlu, hazır edin yani.

Herşey tamamsa bunlarıda doldurup evrakları tarayıp gönderdiyseniz.
Artık mal sahibinizin verdiği yetki ne ise ona göre işlem yapabilirsiniz.

Böyle BASİT bir şekilde tapu işlemi yapabilmek  varken
TAAAAA tapulara gitmenin ne gereği var.

“mal sahibi vekalet verir, kendi gelir, hani odadan
evrak aldık mı hallediyorduk

yada mal sahibi TC ile e-devletini söyler
en kötü yetki verirken bari emlakçı diye işaretlemesin

madem herkese yetki verebiliyor zaten
neden biz ekstra evrak veriyoruz.”

Nasıl sorular bunlar, başta da dedim ki çok ayıp…
Siz bu işi yapanlardan iyi mi bileceksiniz.

“Ne demek emlakçıya özel değil bu anca eziyet”
Size de yaranılmıyor valla bide üstelik
Pilot il olmuşuz KOCAELİ olarak
Bi uçuyoruz ama hadi bakalım…

Herkese hayırlı web-tapular olsun o zaman…

Yorum yapabilmek için Giriş yapın.

KOCAELİ EMLAK 507 992 21 50

EN SON HABERLER

FACEBOOK Takip Edin

HAVA DURUMU


sonuclist
DOLAR 5,4853
EURO 6,2274
BIST 89.999,90
ALTIN 215,3394
© 2014 Murat HAMZAOĞLU Tüm Hakları Saklıdır .
Yandex.Metrica

antalya escort istanbul escort ataköy escort istanbul escort beylikdüzü escort escort istanbul ataşehir escort şişli escort ataşehir escort kadıköy escort escort beylikdüzü escort kadıköy

Reklamı Gizle
Reklamı Gizle
escort ümraniye ümraniye escort bayan escort göztepe kadıköy escort escort kadıköy escort ataşehir escort bayan